Schermmateriaalmarkt

Heb je nog schermmateriaal liggen dat je niet meer gebruikt? Heb je voor je zelf besloten om niet meer te gaan schermen maar heb je nog wel schermmateriaal liggen?

of

Heb je nog materiaal nodig; een handschoen, een compleet pak of een losse kling?

In dat geval is de schermmateriaalmarkt voor jou het adres om je schermspullen te verkopen of juist uit te breiden. Eenmaal per jaar organiseert de DSV een materiaalmarkt met zowel 2e hands als nieuw materiaal. Want Schermsportwinkel Ducolt nodigen we tijdens de materiaalmarkt ook uit.

Wil je kopen?
Kijk in onze agenda voor de volgende materiaalbeurs en kom langs.

Wil je verkopen?
Dit zijn onze spelregels:

– Geef tot 10 dagen voor de materiaalmarkt aan of je schermmateriaal wilt inbrengen per e-mail en geef daarbij kort aan wat je wil verkopen.
– Uiterlijk 1 week de materiaalmarkt kun je je spullen brengen bij Jaap Wassink (Anne Franklaan 54, Deventer) of op een maandagavond tijdens de schermlessen in ‘t Haarhuus (Schalkhaar, Ganzeboomsweg 5)
– Al het materiaal krijgt een nummertje en wordt geregistreerd (naam verkoper, omschrijving materiaal en de verkoopprijs)
– Jij bepaalt zelf je (vaste) verkoopprijs.
– Al het materiaal wordt voordat het aangeboden gekeurd door de maîtres op veiligheid, in principe willen we alleen wedstrijdmateriaal aanbieden.
– Tijdens de materiaalmarkt bieden we al het ingebrachte (en goedgekeurde) materiaal aan
– Wordt het verkocht dan ontvang je de verkoopprijs minus 10% contant
– De 10% marge is voor de vereniging en wordt besteed om verenigingsmateriaal te vervangen of uit te breiden
– Materiaal dat niet verkocht is kan weer worden opgehaald (tot uiterlijk 3 weken na de materiaalmarkt)
– Voor het geval dat niet verkocht materiaal niet na 3 weken is opgehaald dan vervalt dat materiaal alsnog aan de vereniging zonder dat daar enige vergoeding of verplichting tegenover staat.

Verkoopprijzen
De verkoper bepaalt zelf zijn/haar verkoopprijs. De vereniging gaat  op de beurs niet onderhandelen over de prijs zoals vermeld op het artikel. Ons algemene prijsadvies is voor  2e hands (wedstrijd)materiaal maximaal 50% van de nieuwwaarde. Afhankelijk van de staat en de leeftijd kan de prijs iets hoger of lager liggen. Zoals gezegd dit is een vrijblijvend advies van ons aan de verkopers.

Wat is er zoal te koop of te verkopen?
Maskers, handschoenen, vest en ondervesten, broeken, borstbeschermer/kuras, schermtas/rugzak, wapens, onderdelen van wapens, fildecorps.

En dan natuurlijk de materiaalstand van Ducolt met allemaal nieuw materiaal en onderdelen.ducolt

3 thoughts on “Schermmateriaalmarkt

1. Yo estoy en tratamiento de mis ataques de pánico desde los 18 años. Mis padres los dos eran exactamente igual, siempre tratando de superar sus fobias pero sin conseguirlo. Ahora creo que los psicólogos han avanzado mucho y por eso creo que mi calidad de vida es mejor que la que tuvieron mis padres. Luchas contra la ansiedad es difícil pero no imposible y menos con psicologos como usted.gracias

2. I loved as much as you will receive carried out proper here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nevertheless, you command get bought an impatience over that you wish be handing over the following. sick surely come more until now once more as precisely the similar just about a lot continuously inside of case you protect this hike.