Covalent sponsor DSV

Covalent sponsort de DSV dit jaar met vesten voorzien van het logo. De vesten helpen bij het vergroten van de zichtbaarheid en bekendheid van de vereniging.

Covalent is een adviesbureau en softwareproducent uit Amersfoort. Het bureau helpt organisaties bij het realiseren, beheren en onderhouden van vastgoed en infrastructuur.

Advies

Covalent werkt op sleutelposities in infraprojecten aan ontwerp, realisatie en exploitatie. Daarnaast wordt de organisatie erkend als expert in het professionaliseren van vastgoedbeheer. Covalent biedt hoogwaardig advies, projectmanagement, engineering en test- en acceptatiemanagement.

Oplossingen

Daarnaast ontwerpt, ontwikkelt en implementeert Covalent integrale software oplossingen voor infra- en vastgoedbeheer. Deze software ondersteunt klanten om hun organisatie op basis van optimale informatievoorziening aan te sturen. Covalent geeft trainingen, voert het projectmanagement en begeleidt het (implementatie)proces.

Projecten

De mensen van Covalent zijn betrokken bij nagenoeg alle grote infrastructurele projecten in Nederland. Denk aan de Betuweroute, SAA, Coentunnel, Rotterdamsebaan, Stuwensemble Nederrijn en Lek en Zuidasdok. Daarnaast werken ze aan het professionaliseren van vastgoedbeheer voor onder meer het Rijksvastgoedbedrijf, het COA, gemeente Den Haag en het Van Goghmuseum.

Meer weten? Kijk op www.covalent.nl